Gå til innhold

NRK-ansatt drapstruet av FrP-topp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NRK-sjef: Frp-er sa han skulle skyte programleder

Mazyar Keshvari (Frp) sier han ikke truet, men har beklaget «slengbemerkninger».

http://www.dagbladet.no/2014/12/12/nyheter/innenriks/politikk/samfunn/nrk/36698652/

Først legger de press på en avis for å få de til å trekke artikkelen om FrPs historie og nå har FrP til og med drapstruet en journalist fordi vedkommende har vært uenig med dem!

For en gjeng!



Anonymous poster hash: 82654...24b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bar en del av Frp`s kamp for ytringsfriheten, det å komme med mer eller mindre dårlig skjulte trusler mot journalister og flyselskaper

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare på tull. Han har jo beklaget det nå.

Anonymous poster hash: 88c86...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK-sjef: Frp-er sa han skulle skyte programleder

Mazyar Keshvari (Frp) sier han ikke truet, men har beklaget «slengbemerkninger».

http://www.dagbladet.no/2014/12/12/nyheter/innenriks/politikk/samfunn/nrk/36698652/

Først legger de press på en avis for å få de til å trekke artikkelen om FrPs historie og nå har FrP til og med drapstruet en journalist fordi vedkommende har vært uenig med dem!

For en gjeng!

Anonymous poster hash: 82654...24b

Dersom en FRP'er truer noen på livet så kan de for min skyld tuppe han i rævva ut av partiet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer bakgrunnsinfo:

http://www.nrk.no/norge/tajik_---ikkje-medkjensle-eg-vil-ha-1.11905072

(Unnskylder at denne er på røverspråk!)

Her biter man jo merke i følgende:

– Solveig Horne, Anders Anundsen, Siv Jensen, dei svarar alle ingen kommentar. Dei same folka som har ansvaret for å ta eit oppgjer med hatretorikk og som lagar strategiar for å førebyggja at hatretorikk får festa seg i Noreg nektar med det å ta stilling til det når deira eigne er med på å spreia hatretorikk. Det er det eg reagerer på, seier Tajik.

Justisminister Anders Anundsen (Frp) seier til NRK at han aldri har nekta å svara på Tajik sine påstandar

– Me har ikkje fått spørsmål om den aktuelle saka tidlegare og påstanden frå Tajik om at eg har svara «ingen kommentar» er dermed feil. FrP-representanten har bede om orsaking for sine «likes» og det var på sin plass, påpeikar Anundsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe sjokk at dette kom fra en FRPer.

Anonymous poster hash: dcbae...ea8

Jo, faktisk - han burde vite bedre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi slipper han i det offentlige fra nå av. Han er bare en nyttig idiot for FrP.

Mener ikke han at innvandrere bør skjerpe seg? Vel han har kanskje rett i sitt eget tilfelle. Han er en kriminell innvandrer som etter min mening nå bør fengsles, vi kan ikke ha slike mennesker gående fritt!



Anonymous poster hash: 11977...510
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, faktisk - han burde vite bedre!

Burde vite bedre? Han bør ikke drømme om å drepe andre i det hele tatt, ikke bare vite hva han bør si og ikke si. Når han har slike følelser bør han skaffe seg hjelp snarest mulig.

Anonymous poster hash: 11977...510

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi slipper han i det offentlige fra nå av. Han er bare en nyttig idiot for FrP.

Mener ikke han at innvandrere bør skjerpe seg? Vel han har kanskje rett i sitt eget tilfelle. Han er en kriminell innvandrer som etter min mening nå bør fengsles, vi kan ikke ha slike mennesker gående fritt!

Anonymous poster hash: 11977...510

Kriminell?

Er han dømt for noe?

Hva, i tilfelle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker - uansett parti! - som drar bemerkninger på det nivået der, burde sparkes ut av sitt parti. Politikere uansett parti, burde faktisk vite bedre! Jeg har ingenting til overs for den språkføringen der, uansett intensjon og parti.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Dersom en FRP'er truer noen på livet så kan de for min skyld tuppe han i rævva ut av partiet!!

Pøh! Alle dere FrP'ere er vel ekstremister! (Ref din generalisering om dyrevernsekstremister)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! Alle dere FrP'ere er vel ekstremister! (Ref din generalisering om dyrevernsekstremister)

Det må da være noe du har drømt, jeg har aldri generalisert noe som helst vedr. dyrevernsekstremister eller, eller vedr. dyrevernere, for den sakens skyld.

Jeg har for øvrig aldri stemt på FRP!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi slipper han i det offentlige fra nå av. Han er bare en nyttig idiot for FrP.

Mener ikke han at innvandrere bør skjerpe seg? Vel han har kanskje rett i sitt eget tilfelle. Han er en kriminell innvandrer som etter min mening nå bør fengsles, vi kan ikke ha slike mennesker gående fritt!

Anonymous poster hash: 11977...510

Såså. Han er tydeligvis en idiot, men en nyttig idiot. Og han er ikke FrP`s nyttige idiot, heller, han er vår! Jeg syns vi skal tilgi og gå videre. Til neste forestilling i klovneparaden. Det skader jo tross alt ingen andre enn ham selv.

Endret av Mann 42
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en FRP'er truer noen på livet så kan de for min skyld tuppe han i rævva ut av partiet!!

Jeg er enig, og jeg er pro Frp.

Derimot så har slit skjedd før

http://www.tv2.no/a/3353690

Heldigvis var ordføreren medlem av Ap og saken ble ikke blåst opp så veldig, men er man politiker bør man være veldig forsiktig med alkohol.

Anonymous poster hash: 5d3ad...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var bare på tull. Han har jo beklaget det nå.

Anonymous poster hash: 88c86...769

Man tuller da for pokker ikke med sånt!

Anonymous poster hash: 9d29d...31f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, og jeg er pro Frp.

Derimot så har slit skjedd før

http://www.tv2.no/a/3353690

Heldigvis var ordføreren medlem av Ap og saken ble ikke blåst opp så veldig, men er man politiker bør man være veldig forsiktig med alkohol.

Anonymous poster hash: 5d3ad...5b3

Nei, det er klart, er man AP'er så har man noen bedre beskyttelse mot å bli eksponert i media.

Han ordføreren's trusler var vel ellers av en litt mer 'lødig' karakter, der ble det jo truet med HA, og dem kødder man ikke med!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sjokk at dette kom fra en FRPer.

Anonymous poster hash: dcbae...ea8

Jeg ville forventet det fra noen på venstresiden. Typisk ''anti-rasistisk'' å være aggressiv og komme med trusler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminell?

Er han dømt for noe?

Hva, i tilfelle??

Han er ikke dømt, men han framsetter drapstrusler, slike mennesker kan vi ikke ha gående rundt i samfunnet. Vi fengsler og voldtektsmenn før de blir dømt...

Anonymous poster hash: 11977...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...