Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sa ikke at det hadde noen sammenheng, annet at det også er US.

Forskrudde lover har aldri vært så forskrudd som videoen viser.

Politimakt mot gressplen-vedlikehold på private eiendommer?

Den som prøver å bagatellisere sånt er hjernevaska (hjernen vaska helt ut, hellt ut med badevannet).

Så hvorfor ta det opp når diskusjonen gikk på Sandy Hook? For at du skal ha et snev av mulighet til å fremstå som seriøs, må du holde deg til saken. Ikke bytt emne når folk sier deg i mot og påpeker dine logiske brister.

Anonymous poster hash: 2c5f6...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvorfor ta det opp når diskusjonen gikk på Sandy Hook? For at du skal ha et snev av mulighet til å fremstå som seriøs, må du holde deg til saken. Ikke bytt emne når folk sier deg i mot og påpeker dine logiske brister.

Anonymous poster hash: 2c5f6...a21

Beklager at jeg fikk deg ut av sporet.

Vi trenger ikke slutte å diskutere Sandy Hook og andre falseflag selv om det nevnes noe of topic.

Jeg tror du mente å si at du påpeker _det_du_mener_er_logisk_brist. Forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg fikk deg ut av sporet.

Vi trenger ikke slutte å diskutere Sandy Hook og andre falseflag selv om det nevnes noe of topic.

Jeg tror du mente å si at du påpeker _det_du_mener_er_logisk_brist. Forskjell.

At du kaller meg hjernevasket er innafor, men ikke at jeg påpeker at du har logiske brister?

Det er ikke en personlig mening, det er forsket mye på hvordan mennesker reagerer i kriser. En AB ga deg en link lengre oppe. At du ikke er enig i det er for så vidt greit, men like fult en logisk brist. Forventer du bl.a at en lokal rettsmedisiner som storr sett har utført rutineobduksjoner skal ha alt klart for seg i en slik situasjon? Forventer du at noen skal ha lyst til å snakke om saken med noen som har en agenda, både den ene og den andre veien? Hvorfor skal de si seg villige til å intervjue av en person som er ute etter å finne feil i svarene deres?

Anonymous poster hash: 2c5f6...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Sandy Hook Bombshell! Everyone Got FREE Houses

https://www.youtube.com/watch?v=7wplo-wWTCw

Noe å sjekke ut...

Et par av videokommentarene:

The Stand ANONYMOUS 1 month ago
How is it so many in the USA are still blind to what is going on.
Distraction.
Distracted by a need to achieve the American Dream ( Money, or Power )
Distracted by the Media ( All main news under Government control )
Distracted by race,( still a massive divide between black and white, race and religion )
Distracted by Political power struggles ( no one who accepts payments from the bankers and corporate America will change anything, they do not care about you at all. )
Distraction by religion ( praying for an answer when they are in fact the answer but will not act. Take control you answer to yourself only)
Wake up America. You are the answer.

watch4theDROP 1 week ago
of course their houses were paid off. check out the backgrounds for all the major players in sandy hook, laura/nick phelps, the wheelers, hockleys, greene, even gene rosen. guess what all of them list as a profession. actor/entertainers. now ask yourself, have you ever seen any of these people in any hollywood production? were any of them in transformers/avatar/gatsby etc etc? no. so basically they are all failed amateur actors. So where did they get the money to live in an affluent Connecticut suburb? Answer: your tax money.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Sandy Hook Bombshell! Everyone Got FREE Houses

Noe å sjekke ut...

Et par av videokommentarene:

The Stand ANONYMOUS 1 month ago

How is it so many in the USA are still blind to what is going on.

Distraction.

Distracted by a need to achieve the American Dream ( Money, or Power )

Distracted by the Media ( All main news under Government control )

Distracted by race,( still a massive divide between black and white, race and religion )

Distracted by Political power struggles ( no one who accepts payments from the bankers and corporate America will change anything, they do not care about you at all. )

Distraction by religion ( praying for an answer when they are in fact the answer but will not act. Take control you answer to yourself only)

Wake up America. You are the answer.

watch4theDROP 1 week ago

of course their houses were paid off. check out the backgrounds for all the major players in sandy hook, laura/nick phelps, the wheelers, hockleys, greene, even gene rosen. guess what all of them list as a profession. actor/entertainers. now ask yourself, have you ever seen any of these people in any hollywood production? were any of them in transformers/avatar/gatsby etc etc? no. so basically they are all failed amateur actors. So where did they get the money to live in an affluent Connecticut suburb? Answer: your tax money.

Kan du ikke heller gå og spjylte en spjylt eller trille en ert eller noe?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og hvis dette skulle være så hemmelig - hvorfor da bruke mislykkede amatørskuespillere? Her er det mye som ikke stemmer fra konspiranoialeiren....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

....og hvis dette skulle være så hemmelig - hvorfor da bruke mislykkede amatørskuespillere? Her er det mye som ikke stemmer fra konspiranoialeiren....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Svaret på spørsmålet ditt har ikke jeg, men jeg vet ikke om de er mislykkede amatørskuespillere heller.

Problemet er at det oppdragsgiverne her kan være amatører (byens ledere?), amatørmessig media som ikke klarer å dekke over ting riktig, og at skuespillerne opptrer vanlig fleipete før de "skal på settet", kan være noen årsaker. Saken er full av dritt og alt viser at hele "showet" var iscenesatt, hvor utrolig det enn høres.

Den som fortsatt lurer på om Sandy Hook er staget (og har interesse) kan se dette.

-.-.-.

God bless this woman! On March 3, 2015, Maureen Crowley boldly spoke out on the Sandy Hook Fraud! See her testimony before the State Hearing for yourself! Exposing Sandy Hoax is very important because once people see how our criminal government staged a fake shooting to try to take away our guns then they know anything is possible! No evil is beyond our taken over government that no longer represents the people!

Wolfgang Halbig was threatened in his own home for simply asking questions about this false flag. He knows it’s all fake an is going to court over it!

We can never let the lie of Sandy Hook go unchallenged. Only about 20% of Americans believe their Fake News anymore! They are going to the alternative media like VeteransToday to get uncensored truth nuggets and figuring things out! Keep up the good work everybody spreading the truth!

.-.-.-

Maureen Crowley - Newtown Public Safety & Security Hearing 03/03/15

https://www.youtube.com/watch?v=9ty5RXSQ49Y

Videoen i beforeitsnews-artikkelen gir også mye info, men det er en debunk-the-debunker-video og (advarsel - den gir et litt rotete bilde av hvem som sier hva).

http://beforeitsnews.com/alternative/2015/03/sandy-hook-hoax-exposed-by-brave-citizen-at-state-hearing-sandy-hoax-collapsing-3119914.html

Denne derimot:

Ferske nyheter om Halbig og hans arbeid: (4. mars).

Wolfgang Halbig Files Lawsuit, “Sandy Hook Was Not Operating” in 2012, School Safety Expert Says

http://memoryholeblog.com/2015/03/07/wolfgang-halbig-files-lawsuit-sandy-hook-was-not-operating-in-2012-school-safety-expert-says/

Artikkelen inneholder video med Alex Jones med langt intervju med Wolfgang Halbig.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke sant bare fordi du kommer hit hver tredje måned og gjentar oppgulpene ditt, Slask.

Joda, sannhet i konspirasjonskretser defineres som det at 'to eller tre er enige om at en video på youtube viser noe som ser snodig ut'.

Derfor gjentas disse påstandene i det uendelige (uansett hvor mye, og hvor mange ganger disse blir tilbakevist) sånn så forhåpentligvis en eller annen frøloff kommer med et støttende innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke sant bare fordi du kommer hit hver tredje måned og gjentar oppgulpene ditt, Slask.

Nei, at jeg poster dette flere ganger er ikke årsaken til at det er sant, det har du rett i.

Joda, sannhet i konspirasjonskretser defineres som det at 'to eller tre er enige om at en video på youtube viser noe som ser snodig ut'.

Derfor gjentas disse påstandene i det uendelige (uansett hvor mye, og hvor mange ganger disse blir tilbakevist) sånn så forhåpentligvis en eller annen frøloff kommer med et støttende innlegg.

Du er på en latterlig bærtur Winsy.

Det kan tyde på at du har brukt minimal tid på å prøve å avkrefte for deg selv hva som er sannheten.

"to eller tre er eninge...."

Ja, sånn er det når du absolutt må kommentere på sviktende grunnlag.

Hvordan peiler du deg frem til tallet to eller tre?

Sleiker du på fingeren, stikker den i lomma og lukker øynene?

Jeg får spørre dere begge:

Hvorfor kommenterer dere med så manglende grunnlag. Dere har kanskje ikke orka å høre ferdig en eneste av videoene jeg har postet eller klart å se over en eneste av sidene/bloggene?

Hvis svaret er at dere ikke orker å se en video fordi det er jeg som har posta den, ja, hvorfor gidde å poste en tåpelig grunnlagsløs kommentar da?

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nei, at jeg poster dette flere ganger er ikke årsaken til at det er sant, det har du rett i.

Du er på en latterlig bærtur Winsy.

Det kan tyde på at du har brukt minimal tid på å prøve å avkrefte for deg selv hva som er sannheten.

"to eller tre er eninge...."

Ja, sånn er det når du absolutt må kommentere på sviktende grunnlag.

Hvordan peiler du deg frem til tallet to eller tre?

Sleiker du på fingeren, stikker den i lomma og lukker øynene?

Jeg får spørre dere begge:

Hvorfor kommenterer dere med så manglende grunnlag. Dere har kanskje ikke orka å høre ferdig en eneste av videoene jeg har postet eller klart å se over en eneste av sidene/bloggene?

Hvis svaret er at dere ikke orker å se en video fordi det er jeg som har posta den, ja, hvorfor gidde å poste en tåpelig grunnlagsløs kommentar da?

Jeg har sett deler av to av videoene. Men jeg har en hovedregel i mitt liv og det er å sjekke kilder. Jeg har senest i dag søkt opp på nettet "Sandy hook konspirasjon" og lest to av artiklene som kommer frem i de søkene. Alle de personene som du siterer har blitt tilbakevist og noen av dem har faktisk måttet moderere sine uttalelser etter å ha blitt anmeldt for sjikane.

Det er sunt å være kritisk, men man må faktisk være kritisk til alle kilder. Ellers blir man et offer for kynikere som ikke bryr seg om annet enn seg selv og sin egen berømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at jeg poster dette flere ganger er ikke årsaken til at det er sant, det har du rett i.

Du er på en latterlig bærtur Winsy.

Det kan tyde på at du har brukt minimal tid på å prøve å avkrefte for deg selv hva som er sannheten.

"to eller tre er eninge...."

Ja, sånn er det når du absolutt må kommentere på sviktende grunnlag.

Hvordan peiler du deg frem til tallet to eller tre?

Sleiker du på fingeren, stikker den i lomma og lukker øynene?

Jeg får spørre dere begge:

Hvorfor kommenterer dere med så manglende grunnlag. Dere har kanskje ikke orka å høre ferdig en eneste av videoene jeg har postet eller klart å se over en eneste av sidene/bloggene?

Hvis svaret er at dere ikke orker å se en video fordi det er jeg som har posta den, ja, hvorfor gidde å poste en tåpelig grunnlagsløs kommentar da?

Du har rett, vi har ikke orket å se en av dine videoer.

Ikke har vi giddet heller, for det er åpenbart at alt du kommer med er "complete and utter loose-stool water of the highest order"!!!

Det gjør fysisk vondt å lese dine innlegg, og ethvert gjennomsyn av bare en tusendels sekund av dine "video-bevis" innebærer en stor risiko for permanent hjerneskade.

Men, stå på - du skal ikke se bort ifra at du har oppfattet noe som ingen andre kan se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får spørre dere begge:

Hvorfor kommenterer dere med så manglende grunnlag.

Kanskje fordi trådene dine har manglende grunnlag? Når du selv aldri tar kildekritikk seriøst, hvorfor skal folk som svarer på trådene lære deg opp i det faget? Anonymous poster hash: defd4...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett deler av to av videoene. Men jeg har en hovedregel i mitt liv og det er å sjekke kilder. Jeg har senest i dag søkt opp på nettet "Sandy hook konspirasjon" og lest to av artiklene som kommer frem i de søkene. Alle de personene som du siterer har blitt tilbakevist og noen av dem har faktisk måttet moderere sine uttalelser etter å ha blitt anmeldt for sjikane.

Det er sunt å være kritisk, men man må faktisk være kritisk til alle kilder. Ellers blir man et offer for kynikere som ikke bryr seg om annet enn seg selv og sin egen berømmelse.

Alle personene jeg har sitert er tilbakevist???

Det sier du helt seriøst?

Du tar ikke mine kilder/linker osv for god fisk, greit - hvorfor skulle du det sånn uten videre.

Men hva er det du finner som indikerer at saken ikke var iscenesatt? Det finnes jo ikke noe fornuftig som støtter medieløgnene i forhold til alt som er spadd frem.

Jeg lar meg ikke lure av et par videoer eller fem. Jeg ser mye forskjellig, samt leser mange av kommentarene da de gir godt innsyn i motsetningene blant debattantene.

Og ja, du vil støte på heltids-desinformatører på forumene, uten tvil - prøv å lære å se disse.

Hva synes du om Wolfgang Halbig og jobben han har gjort?

Han stiller spørsmål til de ansvarlige.

Har du ikke sett hva han har gjort er det på tide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi trådene dine har manglende grunnlag? Når du selv aldri tar kildekritikk seriøst, hvorfor skal folk som svarer på trådene lære deg opp i det faget? Anonymous poster hash: defd4...fbc

Når myndighetene har satt en hel liten "by" i sving for å fake et sånt opplegg så finnes det ikke en ordentlig offisiell kilde - bare alle de små mot bandittene med penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle personene jeg har sitert er tilbakevist???

Det sier du helt seriøst?

Du tar ikke mine kilder/linker osv for god fisk, greit - hvorfor skulle du det sånn uten videre.

Men hva er det du finner som indikerer at saken ikke var iscenesatt? Det finnes jo ikke noe fornuftig som støtter medieløgnene i forhold til alt som er spadd frem.

Jeg lar meg ikke lure av et par videoer eller fem. Jeg ser mye forskjellig, samt leser mange av kommentarene da de gir godt innsyn i motsetningene blant debattantene.

Og ja, du vil støte på heltids-desinformatører på forumene, uten tvil - prøv å lære å se disse.

Hva synes du om Wolfgang Halbig og jobben han har gjort?

Han stiller spørsmål til de ansvarlige.

Har du ikke sett hva han har gjort er det på tide.

Det som indikerer at saken ikke er iscenesatt er at et 5-sekunders googlesøk avkrefter alt du påstår.

Jeg vet du velger å lukke øynene for det, men det er fordi du så inderlig gjerne VIL at det skal være slik du tror.

Det får deg jo til å føle deg viktig, siden du "ser" noe som ingen andre forstår.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når myndighetene har satt en hel liten "by" i sving for å fake et sånt opplegg så finnes det ikke en ordentlig offisiell kilde - bare alle de små mot bandittene med penger.

Det er en gylden regel innen etterretning at om noe skal holdes hemmelig, så bør kun én person kjenne til det. En hel "by" (hvorfor står det i anførselstegn?) klarer ikke å holde tyst med noe slikt.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som indikerer at saken ikke er iscenesatt er at et 5-sekunders googlesøk avkrefter alt du påstår.

Jeg vet du velger å lukke øynene for det, men det er fordi du så inderlig gjerne VIL at det skal være slik du tror.

Det får deg jo til å føle deg viktig, siden du "ser" noe som ingen andre forstår.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Så hva er det du finner etter 5 sek G-søk?

Da må det være enkelt å forklare også.

Du prater tull.

Sandy Hook and CT State Police Lt. Paule Vance the LIAR

https://www.youtube.com/watch?v=Y29Kmh6xrYM

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gylden regel innen etterretning at om noe skal holdes hemmelig, så bør kun én person kjenne til det. En hel "by" (hvorfor står det i anførselstegn?) klarer ikke å holde tyst med noe slikt.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Vanskelig å la en person ha kjennskap når hundrevis er deltakere i løgn-showet.

Anførselstegn fordi jeg ikke vet om det er en by, tettsted eller drabantby eller hva.

Nei, du har rett - de klarte ikke å holde tett, men oppførte seg som idioter på toske-karneval.

Her er fra pressekonferanse hvor bl.a. detaljerte opplysninger om de døde blir presentert.

Seriøst ikke sant:

Sandy Hook: Police Officer Shown Laughing Repeatedly During Press Conference

https://www.youtube.com/watch?v=Cl0m2J9ZUmI

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er det du finner etter 5 sek G-søk?

Da må det være enkelt å forklare også.

Du prater tull.

Sandy Hook and CT State Police Lt. Paule Vance the LIAR

Du VIL jo ikke ha forklaringer. Vi er mange som har forsøkt å forklare deg enkle ting opp gjennom tidene...

Vanskelig å la en person ha kjennskap når hundrevis er deltakere i løgn-showet.

Anførselstegn fordi jeg ikke vet om det er en by, tettsted eller drabantby eller hva.

Nei, du har rett - de klarte ikke å holde tett, men oppførte seg som idioter på toske-karneval.

Her er fra pressekonferanse hvor bl.a. detaljerte opplysninger om de døde blir presentert.

Seriøst ikke sant:

Sandy Hook: Police Officer Shown Laughing Repeatedly During Press Conference

Derfor ville man aldri ha forsøkt seg på noe slikt. Hvorfor tror du på dette tullet?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...