Gå til innhold

UL- liste


DDuck

Anbefalte innlegg

Håper dere vil dele UL-historiene deres etterjvert her :) Det er så koselig å høre om :rødme:

god kveld!

ser jeg ikke har oppdatert her inne siden UL 24.nov, skrev kunne inne på termintråden..

vel, vi hadde timen på ettermiddagen og dro direkte fra jobb. jeg var selvsagt litt nervøs, men min mann roet meg ned (han er så flink til å være rolig og positiv :yvonne: ). kom inn ganske fort etter at vi ankom venterommet.

jordmoren var kjempehyggelig og fortalte kort hva hun ville se etter ved ultralyden. jeg la meg ned på benken og gjett om magen kriblet. vi fortalte henne at om hun kunne se kjønn ville vi gjerne vite om det. og der, endelig, fikk vi se kjære sprellende i magen. og det var litt av en turner vi fikk se denne gangen... sluttet ikke å sprelle, sparke og vri på seg.. :rødme: ord kan ikke beskrive hva vi følte der vi satt og tittet på ungen vår!

jordmor fortalte hele tiden hva vi så på, og kunne stadig bekrefte at alt så perfekt ut! så fortalte jordmor at hun ikke var i tvil om kjønnet; dette var ei jente :babyjente: Terminen ble ikke flyttet, så den er fortsatt 4.mai :)

dette var en HERLIG dag og jeg merker nå at jeg ikke stresser så mye. kommer nok alltid til å være litt bekymret for at noe skal gå galt, men tror jeg skal klare å slappe mer av fremover :) vi er suuuper stolte (kommende) foreldre og nå gleder vi oss til magen kommer og at vi kan kjenne vesla sparke!

gled dere til UL jenter! :klem:

Endret av lhinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Har fått time til ultralyd 28. januar :) Gleder oss veldig til det! Da jeg var på første kontroll hos legen 26.11 fikk jeg høre hjertelyden.. det er den nydeligste lyden jeg noengang har hørt.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal på ultralyd i morgen vi! :jepp: tidlig ultralyd, er 12+2 da. Ordinær ultralyd i februar men har ikke fått dato enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...