Gå til innhold

Landman grill (gassgrill)


Nanella

Anbefalte innlegg

Hei! Vi kjøpte en sånn landman grill på elkjøp. Det er tre brennere og grillen er fin den. Men syns det er litt rart for det er ikke noe lavastein i den... Syns det er litt rart jeg eller er det ikke det? Står ikke noe i brukasanvisningen om at man skal kjøpe dette utenom.. Men kan man gjøre det? Det virker liksom ikke som det er plass til det heller. Men syns jo det ikke blir helt samme grillsmaken uten. Hva tror dere, er det noen som har en sånn type grill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår Landman-grill har heller ikke Lavasteiner. Det skal ikke være det heller.

Deres er sikkert av samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere og flere grill-levandører går bort i fra det med lavastein.

I steden har de ulike beskyttelseting over brennerne slik at fettet ikke renner direkte ned på det. (gjerne sånne dingser som er formet som oppvendte v`er). Fettet som vanligvis lavasteinene samler opp renner ned i en beholder under grillen, som bør byttes med jevne mellomrom. (evt vaskes.. noen har en sånn liten metalbeholder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

vi kjøpte landmann gassgrill for to år siden (sikkert den samme som din), skal ikke være lavastein i den. er en skuff under som samler opp fettet, ha i kattesand der så er den lettere å rengjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en skuff under som samler opp fettet, ha i kattesand der så er den lettere å rengjøre.

Jeg pleier å legge aluminiumsfolie i min, så bytter jeg den bare ut med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte landmann gassgrill for to år siden (sikkert den samme som din), skal ikke være lavastein i den. er en skuff under som samler opp fettet, ha i kattesand der så er den lettere å rengjøre.

Vi har også kattesand i vår.

Og ingen lavasteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal det sikkert ikke være lavastein. Vi legger alluminiumsfolie i den for å samle opp fettet, det fikk jeg med meg før vi begynte å bruke den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under vår er det en slik "kasse" som kan dras ut; i den har vi kattesand. Mulig det går an til å legge lavasteiner der? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...