Gå til innhold

Foto

Hei hå! :)

Skrevet av Dreamer899 , 10 februar 2012 · 331 visn.

Hei!

Dette er mitt første innlegg og jeg får vel begynne med å presentere meg selv.

Er ei ganske merksnodig jente. Selv om jeg kanskje bør begynne å kalle meg dame snart. Jeg har masse rare tanker om alt mulig rart, og problemet mitt, er nok at jeg tenker altfor mye. Noe jeg har inntrykk av at er ganske vanlig for jenter, om man skal tro ryktene. Noen ganger blir jeg gal av alle tankene, og tenker at det ville vært fint om man hadde en pause-knapp en gang iblant. Å tenke på at universet er uendelig gjør meg sprø. Det må da stoppe et sted? Ikke det nei. Men hvor langt er egentlig uendelig?

Sånn til vanlig går det mest i å finne styrken til å stå opp av senga. Når man er deprimert kan det være et ork. Hva skal jeg stå opp til liksom? Men jeg vet jo at alt blir bedre når jeg får beina ut av senga og ut i verden. Men selv om jeg vet dette, er det så vanskelig. Bare en time til, det kan vel ikke skade? Og en time blir til to og to timer blir til tre... osv. Jeg savner den tiden hvor jeg virkelig hadde lyst til å stå opp.

Heldigvis har jeg en grei kjæreste som hjelper meg til å ville stå opp. Hadde jeg ikke hatt ham i denne perioden hadde jeg vel sovet 24 timer i døgnet, og det som verre er. Livet har sine lyse sider, noen ganger trenger man bare litt hjelp til å se dem :) Det er utrolig godt å vite at han er der om jeg trenger ham, og at jeg har en varm kropp å ligge inntill om kvelden. Det er egentlig alt jeg trenger, om jeg tenker meg godt om. Han skal ha creeds for å ha holdt ut med meg i nesten et år. :P

• 0

November 2014

S M T O T F L
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23 242526272829
30      

Nylige innlegg

Kategorier

Annonse