Gå til innhold

Blogger

Foto

Hva har jeg gjort som er så forferdelig galt?

Skrevet av Roskva i Roskva's Blogg, 10 mai 2013 · 33 visn.

Begynner å lure egentlig. De siste par åra har jeg trodd karma belønnet meg for å ha prøvd å gjøre opp for alt jeg har gjort galt, plutselig gikk ting mer min vei og jeg følte ikke lenger livet var så håpløst som det først så ut til.

Men når det først går...

Foto

Zaytoun (gratis download)

Skrevet av Illusen i Illusen's Blogg, 08 mai 2013 · 32 visn.

Dry The River ga ut singlen med temaet fra Zaytoun, i forbindelse med Record Store Day. (Jeg fikk bestilt og mottok fra ebay - og har hatt den på om og om igjen etter at jeg fikk den).

- og sangen er bare utrolig nydelig. Og jeg er så utrolig forelsket i musikken deres idetheletatt, så jeg hadde vært overrasket om jeg ikke hadde...

Foto

Jeg kan vel ikke akkurat skryte av

Skrevet av vaartlille i vaartlille, 26 april 2013 · 42 visn.

av mars og april så langt på særlig mange områder. Vinteren hang i lenge, vårdepresjona kom for tidlig, tælan har itte gått, er det ikke vind og regn så er det jammen sol! Ja, mange liker jo sola også,...

Foto

Cruise !

Skrevet av Brimi i Brimi's Blogg, 20 april 2013 · 43 visn.

Imorgen reiser jeg og min mor på cruise:-D Skal bli deilig. Har spart opp penger til shopping og spa:-D Åh som jeg gleder meg!

Har vært på et cruise før, men det er snart 5 år siden. Så reiser til min mor idag også reiser vi litt tidlig inn til fetteren min . De er så snille og lar oss parkere bilen der:)

Kommer til å savne kattene og kjæresten...

Foto

Mitt første innlegg!

Skrevet av Flinkpike123 i Flinkpike123's Blogg, 16 april 2013 · 78 visn.

Okei, jeg er helt fersk her inne, men tenkte å prøve meg på å skrive blogg for å få ut tanker og frustrasjon. Mye pga det kan gjøres veldig anonymt.
Det føles på en måte tryggere å skrive om seg selv og sitt liv anonymt. Kanskje fordi da slipper noen å konfrontere deg face to face? ...

Foto

Mamma har blitt for gammel

Skrevet av CarolineV i CarolineV's Blogg, 22 mars 2013 · 99 visn.

Min mor nærmer seg 90-tallet med stormskritt og selv om hun alltid har klart seg bra hjemme alene, begynner det nå å bli tydelig at det ikke er så lett lenger. Hun har hjemmehjelp annenhver uke som vasker huset, men ellers har det blitt mer og mer ansvar på meg og mine søsken. Vi bruker mail og telefon til å...

Foto

Det er ikke alltid like enkelt

Skrevet av vaartlille i vaartlille's Blog, 08 mars 2013 · 75 visn.

å ta folk på alvor! Å bli respektert som det mennesket man er, er vel en slags rettighet, men retten til å gjøre hva en vil for så å forlange respekt for de valgene en tar når en velger handlinger som ikke holder mål i forhold til hva en for tiden har utgitt seg for å være, det tror jeg faktisk ikke en skal forvente eller forlange.
Og, det motsatte,...

Foto

SÅ KÅT!

Skrevet av mitchie.blue i mitchie.blue's Blogg, 03 mars 2013 · 148 visn.

I det siste har jeg følt meg kåt absolutt hele tiden (24/7) Jeg aner ikke hvorfor, men det er ikke så himmla gøy å være kåt hele dagen. Er det noen gutter her som er gode til å skrive erotiske noveller eller lignende? Det hadde vært supert.

Foto

flytte ned til kurdistan(erbil)

Skrevet av kine1984 i bloggen, 21 februar 2013 · 138 visn.

Hei Alle sammen,,, jeg er ei jente/kvinne på 29,år, gift og har 3 nydelige barn.
Min mann er kurd fra erbil,så jeg tenkte og bli kjent med noen norske som bor eller har vært i erbil.. jeg har vært der mange ganger og stor trives der....
Jeg har tatt det opp med min mann om og flytte ned ditt og,prøve i ett år..
Jeg...

Foto

Fremdeles tirsdag.. Men treningsøkt nr. 2 unnagjort!

Skrevet av ~*Nina*~ i ~*Nina*~ sin motivasjonskrok., 19 februar 2013 · 84 visn.

I dag ble det 45 min. på møllen, rolig jogg i oppoverbakke, 6,3 km. Hadde ganske bratt oppoverbakke til tider, så det holdt for i dag :)

Etterpå koste jeg meg med kotelett-middag, og til dessert en...

Foto

Nettsteder med gode onlinespill for barn 2-5 år?

Skrevet av flowersn i flowersn's Blogg, 16 februar 2013 · 135 visn.

Hei! Lurer på om noen har tips til nettsteder med onlinespill som kan fenge en 3-åring? Synes det er vanskelig å finne fram i jungelen. www.nrksuper.org masse gøye spill, klar favoritt hos mine på 5, 3 og 2 - kanskje noen allerede har tråkket opp en sti...?

Foto

Kjole til bryllup?

Skrevet av Megatufsen i Megatufsen's Blogg, 08 februar 2013 · 269 visn.

Hei :)
Jeg skal i et bryllup til et vennepar av kjæresten min. Mitt spørsmål til dere er om denne kjolen (linket under) er en fin kjole i et bryllup? kan jeg bruke den!?

:vetikke:

Foto

En liten miniblogg :)

Skrevet av Sulosi i Sulosi's roteskuff, 19 januar 2013 · 100 visn.

Siden jeg titter inn her daglig tenkte jeg å dele litt ting og tang som kretser i mitt liv. Små linker og diverse som jeg vil spare på ett sted jeg lett finner det igjen :)

En sang jeg...

Foto

Tankefeltsterapi for angst for andre mennesker, og litt hverdagslit...

Skrevet av Luna73 i Luna73's Blogg, 15 januar 2013 · 162 visn.

I dag var vi hos tankefeltsterapaut. Min datter sliter mye med angst for andre mennesker og dette er nå blitt så problematisk att hun ikke kommer seg på skolen eller andre settinger hvor hun må forholde seg til flere mennesker hun ikke er 100% trygg på. Så i dag hadde vi altså første time. Valgte å bli...

Foto

Imorgen på denne tiden..

Skrevet av LadyAntebellum i LadyAntebellum's Blogg, 14 januar 2013 · 130 visn.

Vet jeg om det er noe og bekymre seg over eller ikke. Er så spent og nervøs.. Tenk om det ikke er noe!! Åååh så letta jeg blir da!!!

Har vært så stressa i helgen og idag.. Har fått migrene ikveld, skal på dagvakt imorgen før jeg skal på sykehuset.

Distraherermeg selv med kongen av queens, ser episode på episode for og distansere...

Foto

VANNKOPPER & KYSSING & INTIMT MED TYPEN !

Skrevet av Jente19941995 i Jente19941995's Blogg, 07 desember 2012 · 160 visn.

Hei :)
jeg er en jente på 17 år! å har fått vannkopper!

Jeg har vært sammen med typen min i nesten 3 år nå,
Å jeg har ikke hatt vannkopper før men det har han.. Kan jeg kysse han om han har hatt vannkopper før ?  Han har hatt det 2 ganger før, min lille søster på 6...

Foto

Uvissheten kommer krypende

Skrevet av hest10 i Heidipuz, 10 november 2012 · 238 visn.

Ah, det har vært litt forvirrende dager i det siste. Jeg har en fantastisk kjæreste, som jeg er utrolig glad i. Vi har nå snart vært sammen i 4 mnd men det føles for begge ut som så utrolig mye lengre. Han er en utrolig sjarmerende type, og det er ikke alltid like lett for meg. Jeg er ikke en sjalu type, men i det siste...

Foto

Hjelp min samboer snorker!

Skrevet av Aniara i Aniara's Blogg, 03 november 2012 · 240 visn.

Min samboer har snorket meg ut av soverommet. Jeg har sovet på et gjesterom ca 1 år nå...men nå vil han nok en gang reise 2 uker på ferie. Jeg gruer meg så forferdelig til 2 uker uten søvn. Jeg arbeider (pendler) full tid, tar tilleggsutdannelse ved siden av; så jeg kunne tenkt meg en lang deilig ferie med...

Foto

hvordan ta første steget mot sex med kjæresten?

Skrevet av Lars97 i hvordan ta første steget mot sex med kjæresten din?, 27 oktober 2012 · 348 visn.

hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun...

Foto

Hjelp !

Skrevet av Margreth i Margreth's Blogg, 26 oktober 2012 · 178 visn.

Hei !
Er det noen der ute som kan tipse meg hvordan kan jeg få opp
døran til uteboden ? har mistet nøkkler og har et prøblem...
jeg vet....skjedelig spørsmål, men setter pris på derres respåns:-)

• 1 041 Total Blogs
  • 5 375 Total Entries
  • 176 296 Total Comments
  • MLy92's Blogg Latest Blog
  • MLy92 Latest Blogger

brukere aktive i blogger

0 medlemmer, 1 gjester, 1 skjulte brukere